Selasa, 28 Oktober 2008

My 7th Birthday Party

Hai,yesterday it`s my birthday yang ke 7 tahun...mame ku organise suprise simple party untok aku but it`s mean alot to me...first aku mau yang grand party ...tapi inda jadi pasal adik mamaku (nenekku) meninggal yesterday..so siapa yang terbaca post ani sedakah tia AL-FATIHA (......................semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dengan orang2 beriman..AMIN..amitku balikan aku kek yang bergambar BEN 10 and ia sendiri baca doa selamat...Thank u mit..thank u babah..mame..mama..pawa n mawa n all my family..I LOVE u all..

My cousin durang pun happy jua..but my cousin thaqif n twin sisters nada durang exam sama macam aku jua..


before start..durang prepared sebelum durang panggil aku..


My party planner..LOVE U MUM..sayang gambar babah ku nada...sian ia (ia yang gambar2)


Tiada ulasan: